Toimitus ja maksutavat

Toimitus

Palveluntarjoaja pyrkii lähettämään tilatut tuotteet viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä ja toimitus saapuu Käyttäjän tilauksen yhteydessä määrittelemään postitoimipisteeseen pääsääntöisesti 2-7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Palveluntarjoaja toimittaa myymänsä tuotteet Käyttäjälle kolmannen osapuolen kanssa tekemänsä toimitussopimuksen perusteella. Palveluntarjoaja toimittaa tuotteet ilman toimitusmaksua. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Palvelussa ei valitettavasti ole tällä hetkellä valittavana Postin pakettiautomaatteja, mutta mikäli Käyttäjä haluaa tilauksensa aina pakettiautomaattiin tai Käyttäjä haluaa muuttaa noutopistettä, voi muutoksen tehdä Postin sivuilla sivuilla tai OmaPosti-sovelluksen kautta.

Lisää tietoa noutopisteen muutoksesta löytyy täältä:
https://www.posti.fi/fi/henkiloille/lahetyksen-vastaanottaminen/oma-noutopiste
https://www.posti.fi/fi/henkiloille/lahetyksen-vastaanottaminen/vastaanota-postista
https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/korona-kysymyksia-ja-vastauksia

Maksutavat

Asiakas voi maksaa tuotteen Palvelussa tilauksen yhteydessä verkkopankkitunnuksilla (Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Pop Pankki, Ålands Banken, Handelsbanken, Danske Bank, Nordea, Osuuspankki, Aktia, S-Pankki) tai maksukorteilla (Visa, Mastercard, Diners Club International American Express). Maksaminen tapahtuu Verifonen verkkopalvelun kautta suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä.